Dotknij Boga- FotoKonkurs


Lato, lato... mamy lato, czas kiedy teoretycznie czasu więcej, dlatego by umilić Wam ten czas zapraszamy do pierwszego Foto Konkursu z ate-trips :)

Zasady bardzo proste :)


na nasz email: ate.trips@gmail.com w tytule FOTOKONKURS przyślij fotkę miejsca, które Tobie kojarzy  się ze szczęściem- takie twoje sacrum  z krótkim opisem dlaczego.

Na Wasze zdjęcia czekamy do 31.07.2015r. do godz. 23:59

Wyniki pewnie 1-2.08.2015 pojawią się tutaj pod tym postem i na naszej stronie na Facebook

NAGRODA

Trzy zdjęcia i opisy, które nam się najbardziej spodobają otrzymają od nas książkę :

"Dotknij Boga. W poszukiwaniu ludzi, którym pozostało tylko szczęście" 
Patryk Świątek

Gorąco zachęcam do udziału w konkursie, bo książka jest naprawdę fajna. Wywarła na mnie duże wrażenie. Chociaż początkowo sceptycznie do niej podchodziłam, jednak książka ta okazała się  ciekawą lekturą, która wciąga. Faktycznie nawet nie wiedziałam o istnieniu takich miejsc w Polsce gdzie z Bogiem mieszka się pod jednym dachem i to dosłownie. Książka ta tez pozwoliła mi spojrzeć na niektóre sprawy i osoby  z całkiem innej perspektywy.

Więcej info znajdziecie tutaj:

oraz wysłuchajcie samego autora:

ZAPRASZAMY :)

Dziękujemy wszystkim za udział i gratulujemy  :)
I oto ZWYCIĘZCY :

Moja odpowiedź na pytanie konkursowe będzie nieco przewrotna, troszkę na opak. To zdjęcie zostało wykonane w Brighton, w południowej Anglii, trzy lata temu. Razem z moim mężem Dawidem i 2-letnim wówczas synem Gabrysiem spędzaliśmy miło czas, goszcząc u znajomych. Tak naprawdę nie chodzi tu jednak dokładnie o to miejsce, choć zdecydowanie kojarzy mi się ono ze szczęściem. Długo zastanawiałam się nad tym, czy posiadam miejsce, które jest dla mnie sacrum. Mhm… Odpowiedź brzmi „nie”. Mogłabym natomiast jednym tchem wymienić miejsca na ziemi, które bezapelacyjnie dzieliły ze mną poczucie szczęścia. Mianownikiem tych wszystkich miejsc jest mój wyraz twarzy widoczny na zdjęciu, czyli uśmiech wywołany promieniami słońca na policzkach, podmuchem wiatru odczuwalnym we włosach, byciem tu i teraz oraz obecnością obok dwóch najważniejszych mężczyzn w moim życiu. Moje szczęście nie zależy więc od konkretnego miejsca. Szczęście to stan umysłu, czyli w moim przypadku radość z bycia w nowym miejscu, z bycia w podróży, poczucie wolności od codzienności, otwartość na nieznane i towarzystwo moich dwóch chłopaków :)

Miejscem, które kojarzy mi się ze szczęściem jest plaża i morze.
Sprawia mi radość wszystko co z nim związane.
Uspokaja mnie szum bijących o brzeg fal.
Wdychanie morskiego powietrza pełnego jodu, słuchanie szumu fal, to jest to co uwielbiam i swoją miłośc przekazuje dalej, swoim córką.

To miejsce kojarzy mi się ze szczęściem,ponieważ jest tu cisza,spokój oraz piękne widoki. A najlepszy jest szum morza i zachody słońca.

Komentarze

Popularne posty